Preklad a instalace systemu...

Petr Rehor petr.rehor at i.cz
Fri Mar 21 07:52:04 CET 2003

> v http://www.freebsd.cz/cs/CZ/doc/upgrade/source.html se pise,
> ze "Smazani stare kompilace (tento krok nutny neni, ale docela
> dost se tim  kompilace zrychli): rm -rf /usr/obj/usr"
>
> Z jakeho pozorovani to vychazi? Plati to obecne - tedy i pro
> pocitac, ktery prekladal vcerejsi "4.8-RC" 12 hodin (a kdyz
> dneska vysel patch, ma se to prekladat znovu dokola)?

make buildworld vzdycky maze /usr/obj a to tak, ze prochazi adresare
v /usr/src a vola make cleandir, ktery teprve maze soubory. Neni to
moc efektivni proces a je vyzkousene, ze pokud v /usr/obj nic neni,
tak je o dost rychlejsi.

Pokud chcete prelozit system bez mazani /usr/obj tak pouzijte

	make -DNOCLEAN buildworld

ale da se to pouzit jenom pokud zmeny byly v jiz existujicich
souborech a nemenily se zavislosti. A i tak je to jenom na vlastni
nebezpeci.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz