kvm_open: proc size mismatch

Liquid liquid at liquid.cz
Fri Mar 21 07:02:02 CET 2003

Zdravim.

Prelozil sjem si nove jadro ale pri prikazu TOP mi to vypise tohle:
-----------

kvm_open: proc size mismatch (137800 total, 1056 chunks)
------------

V CVSUPFILE mam:
---------
*default release=cvs tag=RELENG_4
---------
Predtim se mi to hlasilo jako 4.7 STABLE  ted  po kompilaci noveho jadra
jako 4.8 RC. Copak uz je 4.8 STABLE ze se mi to presvihnulo na 4.8 RC?
---------

Zkousel sjem nejake navody co mi nasel GOOGLE, jako treba prikompilovat
nejake knihovny ktere s tim maji co docineni, ale to pomohlo jen trosku.
TOP uz nabehne, ale jsou tam zmatena data, nepouzitelna.

Diky za pomoc.

Liquid