MySQL a LinuxThreads

Liquid liquid at liquid.cz
Sun Mar 16 12:12:25 CET 2003

> Ano. Nativni 4.x vlakna mohou bezet v ramci jedne aplikace jen na jednom
> procesoru, protoze se jedna ciste o userland implementaci v ramci jednoho
> procesu. LinuxThreads je port vlaken z Linuxu, kde jsou vlakna resena
> pomoci rfork(), takze pak se proces jevi jadru jako nekolik procesu, kde
> jiz omezeni na procesory neni. Zustava ale velky zamek okolo celeho jadra.

> Podivejte se do /usr/ports/databases/mysql323-server/Makefile, nebo
> se napoveda dokonce vypisuje i pred stahovanim zdrojoveho baliku.
> Melo by stacit pri prekladu definovat WITH_LINUXTHREADS na yes, tj.
> [...]

Dekuji za pomoc jeste jednou. Prave jsem provedl rekompilace MySQL
3.23.55 z PORTS s LinuxThreads + optimalizace na procesor a muj problem
se zda vyresil. Zatizeni procesu MySQL je rapidne nizsi a vykon zda se
byt lepsi. Cekam jen na vecer, kdy bude na serveru spicka. Doufam, ze to
prezije a ve zkousce obstoji.

Liquid