MySQL a LinuxThreads

Liquid liquid at liquid.cz
Fri Mar 14 13:08:09 CET 2003

> Ano. Nativni 4.x vlakna mohou bezet v ramci jedne aplikace jen na jednom
> procesoru, protoze se jedna ciste o userland implementaci v ramci jednoho
> procesu. LinuxThreads je port vlaken z Linuxu, kde jsou vlakna resena
> pomoci rfork(), takze pak se proces jevi jadru jako nekolik procesu, kde
> jiz omezeni na procesory neni. Zustava ale velky zamek okolo celeho jadra.

Dekuji za potvrezeni me domenky. Jeste se zeptam, tohle plati i pro ostatni
procesy, demony, servery...?
Ze dokazi vyuzivat jen jeden procesor?
V tom pripade se mi do hlavy tlaci otazka: Vyplati se FreeBSD provozovat na
viceprocesorovych serverech?
Bude nekdy FBSD v tomto smeru pouzitelnejsi?

> Podivejte se do /usr/ports/databases/mysql323-server/Makefile, nebo
> se napoveda dokonce vypisuje i pred stahovanim zdrojoveho baliku.
> Melo by stacit pri prekladu definovat WITH_LINUXTHREADS na yes, tj.
> make -D WITH_LINUXTHREADS=yes
> nebo portupgrade -m vcetne nejspis i nejakych voleb navic, jak
> uz bylo napsano drive.

Dekuji. Budu to testovat.