prednaska o BSD - zverejnit zaznam?

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Mar 10 15:05:10 CET 2003

Ivan Doležal wrote (2003/03/06):
>    tohle je trochu neobvyklá prosba: jako "náhradní program" jsem měl
> včera přednášku o *BSD na linuxových seminářích, nicméně v zastírané
> nervozitě jsem napovídal několik hrubých nesmyslů ("povím, i co nevím")
> a nyní vážně nevím, zda lze záznam přednášky veřejně vystavit, aniž bych
> tím vybudil příliš matoucí představy o BSD (nemluvě o své osobě).

:-)

Klidně bych to zveřejnil. Ať si to každý přebere sám. S odstupem času
už to snad tak hrozně nevypadá, ne? Třeba by se dala k přednášce
zveřejnit nějaká errata - buď u odkazu, nebo ve formě předtočeného
klipu :-)

Nejvíc jsem se asi vyděsil ohledně rychlosti souborového systému v BSD.
Od doby softupdates/dirhash/dirpref/... nemám vůbec žádný pocit, že bych
měl rozdílům v rychlostech FS mezi Linuxem a BSD věnovat tak velkou
pozornost. A s výkonem FS ve FreeBSD jsem docela spokojený a nemám dojem,
že bych si přechodem na Linux v tomto směru nějak výrazně pomohl - někdy
je lepší jeden, někdy zase druhý.