dotaz zacatecnika

Ondrej Jombik nepto at pobox.sk
Thu Mar 6 03:31:28 CET 2003

> - Provozujete nekdo FreeBSD jako desktop?

Svojho casu som fungoval na FreeBSD desktope a bol som s nim velmi
spokojny. Samozrejme spokojnost nebola dana napr. grafickym uzivatelskym
rozhranim, ktore je skoro vsade rovnake, ale vykonom ktory FreeBSD
poskytoval v oblasti diskovych I/O operacii.

Inymi slovami, zatial co na Linuxe mi s istou dost slabou konfiguraciou
(P166) pri diskovej zatazi (kopirovanie velkych suborov) prehravanie MP3
trhalo, FreeBSD hudbu prehraval bez problemov k plnej spokojnosti pricom
vysledny cas prenosu bol porovnatelny s Linuxom (samozrejme islo o rovnake
data). Napriek roznemu vyladovaniu v Linuxe (hdparm, nice, renice,
rekompilacia aplikacii) sa mi v tejto zalezitosti nikdy nepodarilo
dosiahnut vykon porovnatelny s FreeBSD.

Islo ale o 3.3-RELEASE a odvtedy sa uz mohlo vselico zmenit.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto at php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk