diry a nove verze systemu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 5 15:30:02 CET 2003

Vaclav Musil napsal/wrote:
> Muj momentalni problem je, ze mam servery s 4.5-RELEASE-p24, ale te pred
> par mesici skoncila podpora a zalepovani der se pro me timto stava nocni
> murou zvlaste pri chybach jako jsou ty posledni v openssl a sendmailu.
> make world na novejsi release pouzit nechci, protoze mam zkusenost, ze
> pak zacnou stavkovat aplikace prelozene pro puvodni system, nehlede na
> zmeny v sendmailu v novejsich verzich.
>
> Jak to resite?

	Tam, kde mi jde o bezpecnost opravdu, neponechavam historicke verze
systemu a provedu upgrade na novy (vcetne upgrade packages ci
rekompulace (nekterych) programu, ktere jsem vyrabel primo ze zdrojaku -
to, co se upgradovat urcite musi a co urcite nemusi se da urcit do
znacne miry zkusenosti a citem, coz je ale tezko predatelna vedomost).

	Tam, kde mi o bezpecnost tolik nejde - nezalepuju chyby a upgrade delam
jednou za velmi dlouho (rekneme rocne) ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz