Fonty a jejich sprava v X

Juraj Lutter otis at wilbury.sk
Wed Mar 5 14:38:24 CET 2003

On Wed, Mar 05, 2003 at 02:17:29PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Nejsem prilis zkuseny uzivatel X, ale mam dojem, ze hledane klicove
> slovo je 'mkfontdir'

Ano. Bud ``mkfontdir'' alebo ``mkttfontdir'', podla toho, ci chceme
vytvorit fonts.dir pre non-TTF, alebo TTF fonty. Je mozne ho volat aj
ako bezny uzivatel, ja mam napr. /home/otis/X11/fonts, kde mam svoje
custom fonty. Vo svojom .xinitrc mam okrem ineho:

xset +fp /home/otis/X11/fonts
xset fp rehash

Kedykolvek pridam nejaky font, staci mi prebehnut mkfontdir a xset fp
rehash.

otis

--
Juraj Lutter