dotaz zacatecnika

Jan Kotek jan at kotek.org
Wed Mar 5 13:02:39 CET 2003

Diky vsem za odpovedi. Jinak je fakt ze 5.0 nejde na vmware, procesor se
neuveritelne zpomaluje, takze napriklad instalaci jsem provadel z cdromky
rychlosti 1 kb/s :=)). Nepodarilo se mi ani zkopirovat zdrojaky jadra, za celou
noc se dostal do poloviny a skoncil na rychlosti 0.1 kb/s :=(( Cele je to
popsano v relase notes

Takze pokud ma nekdo 5.0 a byl by ochoten v souboru /usr/src/sys/i386/conf/NOTES
zakomentovat/odkomentovat CPU_DISABLE_CMPXCHG a prelozene jadro mi poslat, budu
mu vdecen, ale o nic nejde, jedu ted na 4.7

Jan Kotek