FBSD 4.7 a Athlon XP

Pogac Daniel dano at tatrasoft.sk
Mon Feb 24 16:39:06 CET 2003

Dobry den.

Som v FBSD absolutny novacik, ale kupil som knihu a snazim sa.
Mam problem s instalaciou FBSD 4.7 na Athlona XP. Mam dve rozne
CD FBSD napalene aj to co bolo s knihou obidve vsak robia to iste.
Pri boote z cd sa pri nabehu kernelu zastavi na mounte root fs
/dev/md0c (s tym c som si nie isty) a proste stoji. Ked to spustim z
diskiet je to presne to iste akuat ten /dev/ je iny presne neviem.

Viete mi niekto poradit kde je problem? Bol by som rad keby sa to rozbehlo.
Mam aj verziu 4.3.1 a ta sa nainstaluje v pohode a ta 4.7 beha na Celerone.

Dakujem.

PS: Hladal som na google a nic. O inych veciach kde hladat zatial neviem
tak ma prosim nebite :-)

Daniel Pogač
TatraSoft Group s.r.o.
Sibírska 4