Preklad systemu

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Feb 20 14:15:57 CET 2003

Zdravim vespolek!

V zavislosti na prave probihajici bourlivou diskusi o soucastech systemu
bych se chtel zeptat na par veci.
Pokud system (doma) aktualizuju pres CTM, tzn. stahuji se aktualizace
kompletniho stromu src.
1. Jak muzu rict, co se ma prekladat, resp. co prekladat nechci (kerberos,
games, ...)?
2. Kde vubec zjistim, co vsechno vlastne muzu z prekladu (nebo aspon z
nasledne instalace) vyloucit?
3. Kdyz uz jsem jednou nainstaloval pres installworld vsechno, muzu taky
neco odinstalovat? Jestli ano tak jak?

Kdyz jsem kdysi prekladal kernel pomoci config/make depend/make/make
install, trval preklad relativne kratkou dobu, pokud existovaly soubory z
predchoziho prekladu. Pokud pouzivam make buildkernel, trva preklad vzdy
dlouho. Navic je vlastne doporuceno pred novym prekladem ten stary
odstranit. Neexistuje zpusob, jak pri prekladu vyuzit jiz prelozene casti
jadra (nebo stejne tak celeho systemu)? Tzn. nejde zjistit, ktere zdrojaky
byly zmeneny a provest preklad pouze tech casti, u kterych je to potreba?

Zbynek