bootovani CD-ROM 5.0-RELEASE

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Feb 20 14:09:05 CET 2003

Pavel Hlubík wrote (2003/02/20):
> nevite nekdo o funkcnich iso imagi 5.0-RELEASE?

Zvlastni, na takoveto problemy jsem nenarazil.

> Pri bootovani mi to zdechne na hlasce:
> can't load 'kernel'

Mozna to souvisi se zmenou pozice jadra. Ve 4.x je /kernel, v 5.x
je /boot/kernel/kernel. Byl to instalovany system z ciste vody,
nebo je mozne, ze zustalo neco z predeslych verzi?
Napr. bootblocky - bud boot0 v MBR, nebo boot1 / loader dale.
Samozrejme vsechno musi byt nove.

> 1) pri instalaci skonci volba instalovat linux_base-6.1_4 error code 1.
> V portech je sedmickova verze a ta nainstalovat pres sysinstall jde. Je
> dobre tuto volbu pri instalaci systemu preskocit a doinstalovat odporu
> linuxu dodatecne?

Je to mozne. Takovym vecem bych se u x.0 vubec nedivil.

> 2) Po restartu musim manualne vybrat file system. Pritom si nejsem
> vedom, ze bych takovouto volbu pri instalaci pouzil.

Co presne znamena a jak vypada "manualne vybrat file system"?

> 3) Pri instalaci pomoci disket mi jako zdroj nebere CD-ROM. Ale
> sysinstall si pro doplneni baliku CD-ROM veme.

Tak tohle uz jde uplne mimo me :-)