bootovani CD-ROM 5.0-RELEASE

Pavel Hlubík hlubik at dashofer.cz
Thu Feb 20 12:41:53 CET 2003

Zdravim vsechny,

nevite nekdo o funkcnich iso imagi 5.0-RELEASE? Pri bootovani mi to
zdechne na hlasce:

can't load 'kernel'

To same je i mini verzi. Diky za radu.

Pavel Hlubik

PS: Zkousel jsem naistalovat z disket. Vyskytly se mi nasledujici
chybky. Nevite nekdo co s tim.

1) pri instalaci skonci volba instalovat linux_base-6.1_4 error code 1.
V portech je sedmickova verze a ta nainstalovat pres sysinstall jde. Je
dobre tuto volbu pri instalaci systemu preskocit a doinstalovat odporu
linuxu dodatecne?

2) Po restartu musim manualne vybrat file system. Pritom si nejsem
vedom, ze bych takovouto volbu pri instalaci pouzil.

3) Pri instalaci pomoci disket mi jako zdroj nebere CD-ROM. Ale
sysinstall si pro doplneni baliku CD-ROM veme.