Problem s udrzovanim programu v base

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Feb 20 13:09:10 CET 2003

Tyman Vladimir napsal/wrote:

> Jak to asi mam udelat, kdyz nikde nemohu zjistit (a na to jsem se ptal viz nize) jak jsou na system navazany?

	Ano, tato dokumentace v zasade neexistuje. Je nutne studovat zdrojove
kody. My vsichni to tak delame ...

	Ano, bylo by pekne, kdyby nedko takovou dokuemntaci vytvoril a pak ji
udrzoval - ale rekneme si na rovinu, moc neverim tomu, ze neco takoveho
v dohledne dobe vznikne a i kdyby ano, ze to dlouhodobe vydrzi
pouzitelne aktualizovane ...

> Je to opravdu pomerne proste :-) a opravdu si myslite, ze by to nekdo tak delal, kdyz
> nechce nic jineho nez jinou verzi toho co je v contribu (i kdyby to to nekdo podstoupil,
> tak za tu dobu ktera uplyne nez to probehne to uz ten program bude mit jinou major verzi).

	No, ja to tak delam u podstatne drobnejsich a mene dulezitych
pozadavku. Odpoved na otazku "jestli by to nekdo delal" tedy zni ano - a
kdyz se podivam na jednotliva PR zda se, ze to tak dela pomerne znacne
mnozstvi lidi ...

	A ano, nekdy me take vzteka, jak je slozite protlacit do systemu
naprosto zrejmou pitomost - mam nekolik dlouhodobe nedoresenych PR.

	To je ovsem nutna cena za to, ze pred zanesenim zmen do kodu je nekdo
musi okontrolovat a schvalit - coz ja povazuji za klad, ktery za tuto
cenu stoji.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz