Problem s SSH - OFFTOPIC

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek janousek at fonet.cz
Tue Feb 18 12:02:20 CET 2003

Martin Dvorak wrote:
> Ja bych naopak uvital, kdyz by se ve vsech pripadech, kdy to jde, psalo
> *nad* text (tj. na zacatek zpravy). Vetsina email klientu zobrazuje

	Nerozumim - bud na neco reaguji => pisi _pod_ quotovany text a nebo
pisi na "cisty papir" -> pak nevidim duvod abych psal _nad_ text - zadny
tam nema co delat...

E-mail: mailto:Janousek at FoNet.Cz             Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek at SMS.Paegas.Cz      Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/               E-mail: mailto:Info at FoNet.Cz