Problem s SSH

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Mon Feb 17 18:52:00 CET 2003

    bylo by mozno omezovat quotovany material na nutny kontext, a psat
    *pod* quotovany text? prece jenom, ve stredni evrope se cte shora
    dolu, ne obracene.

# adam.gargulak at i.cz / 2003-02-17 17:03:40 +0100:
> S tim upgradem SSH doporucuji misto uprav Makefile v portech radsi zrusit
> starte ssh a udelat linky na prislusna mista (z /usr/sbin/sshd na
> /usr/local/sbin/sshd atd) pri dalsich upgrade staci provadet portupgrade bez
> uprav Makefile. Ale zalezi na tobe co se ti zda lepsi.

    roman at freepuppy ~ 1010:0 > grep sshd_ /etc/defaults/rc.conf
    sshd_enable="NO"                # Enable sshd
    sshd_program="/usr/sbin/sshd"   # path to sshd, if you want a different one.
    sshd_flags=""                   # Additional flags for sshd.

    neni treba bastlit filesystem.