Problem s SSH

adam adam.gargulak at i.cz
Mon Feb 17 17:03:40 CET 2003

Zdravim.

Tak tak, chyba je urcite v reverznich rezolucich, pokud se hlasite na server
a on nemuze zjistit vase jmeno pres DNS tak pripojeni trva dlouho.

S tim upgradem SSH doporucuji misto uprav Makefile v portech radsi zrusit
starte ssh a udelat linky na prislusna mista (z /usr/sbin/sshd na
/usr/local/sbin/sshd atd) pri dalsich upgrade staci provadet portupgrade bez
uprav Makefile. Ale zalezi na tobe co se ti zda lepsi.

				Adam

--
Adam Gargulak
Managing Consultant