Re: Instalace FreeBSD na PC s Win2000

Radek Adam radamcz at seznam.cz
Sun Feb 16 14:55:49 CET 2003

Dne 16. únor 2003, <users-l at freebsd.cz> napsal:

> Pokud doslo pri instalaci k prepsani MBR, musel jste v sysinstallu
> po Fdisku v menu Install Boot Manager for drive ... zvolit bud BootMgr
> (to ale asi ne, protoze tim by moznost zvolit OS zustala diky instalaci
> zavadece FreeBSD), nebo zvolit Standard (to jste asi zvolil, protoze
> pisete, ze uz nemuzete zadny jiny OS zvolit), nebo zvolit None (to asi
> mela byt ta spravna volba, tj. puvodni MBR by zustal a nebyl by prepsan).
>
> --
> Rudolf Cejka <cejkar at fit.vutbr.cz> http://www.fit.vutbr.cz/~cejkar
> [...]

Tedka jsem si v podobne konfiguraci instaloval 2 notebooky.
Prvni jsem nainstaloval W2000 (fat part) a potom jsem pres to pustil
instalaci FreeBSD (5.0 a 4.7), udelal slice, ale neoznacil jsem ho
jako bootovaci. Pri volbe boot mgr jsem ho nechal nainstalovat na
zacatek disku, prepsat ten windosovej. Nevim jestli by melo vliv na
funkcnost pokud by byli w2000 na ntfs. Funguje to pekne, stejne to
jede urcite i s tim w2000 boot mgr.Zaslech jsem ale ze treba xpckovy
boot mgr a freebsd nechodi... Zrejme nova feature od MS.

zdar
Radek