Instalace FreeBSD na PC s Win2000

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Sun Feb 16 13:33:48 CET 2003

kurkami at volny.cz wrote (2003/02/16):
> drive. Zrejme doslo k prepsani MBR obasti disku zavadecem
> FreeBSD. Poradte mi prosim, jak pri instalaci postupovat, aby
> NTFS oddil Win2000 zustal neporusen a zaroven, aby mi bylo pri
> zapnuti PC umozneno vybrat OS, ktery chci spustit.

Pokud doslo pri instalaci k prepsani MBR, musel jste v sysinstallu
po Fdisku v menu Install Boot Manager for drive ... zvolit bud BootMgr
(to ale asi ne, protoze tim by moznost zvolit OS zustala diky instalaci
zavadece FreeBSD), nebo zvolit Standard (to jste asi zvolil, protoze
pisete, ze uz nemuzete zadny jiny OS zvolit), nebo zvolit None (to asi
mela byt ta spravna volba, tj. puvodni MBR by zustal a nebyl by prepsan).