porty

Juraj Chlebec juraj.chlebec at fem.uniag.sk
Sat Feb 15 16:44:25 CET 2003

> Jsem tu novy. Dnes jsem nainstaloval FreeBSD ( instalace z cd v knize
> FreeBSD od Jima Mocka). Nedari se mi instalovat porty z CD. Potrebuji
> apache + postgresql. Instalacni CD mam pripojene v adresari /cdrom. Jsem
> v adresari /usr/ports/www/apache13. Pokud zadam make tak se system
> obraci misto k souborum na instalacnim cd na nejaky ftp server a skonci
> s chybou 1 (nic nenajde, protoze neni pripojen na sit) ... pritom by mel
> v tomto pripade (priklad z  knihy ) pouzit soubory z CD! Kde jinde nez
> ve me muze byt chyba?

Pokial mas k dispozicii zdrojaky (apache-1.3.x.tar.gz) staci ich mat v
adresari /usr/ports/distfiles  - nie som si isty ci su vsetky potrebne
zdrojaky k portom pritomne na CD, ani by sa tam nevosli. Na CD FreeBSD by
ale mali byt k dispozicii balicky - packages, a tie by sa mali instalovat
cez /stand/sysinstall - alebo rucne (namountovat cdrom, vojst do adresara
packages (neviem presne kde tam) a dat pkg_add menobalicka...
No neviem ci netrepem mne prave vyhovuje instalacia cez siet - internet -
to je prave skvele mat vzdy aktualnu opatchovanu verziu aplikacie cez
porty...

 > Diky za pomoc.
>
> Jiri Drasnar

Juro Chlebec