poskozeni filesystemu s root

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 4 10:52:13 CET 2003

Zbyněk Burget wrote:
> Tak, moc vam vsem dekuju za rady, ktere mne navedly na misto, kde doslo k
> tomu poskozeni dat na disku - nebylo to ani jadro (to mam v rootu dokonce
> trikrat - kernel, kernel.old a kernel.GENERIC), ani init, ani rc...
> Nebudu napinat - poskodily se soubory v /dev   - a jako na potvoru zrovna
> ten muj nejpotrebnejsi device ad0s2a :-(((  Po nejakem zkouseni a
> prekopirovavani vseho mozneho z dobreho disku na "spatny" (/bin /sbin /etc)
> mne to potom doslo. takze stacilo vsechny device pomazat a udelat znovu. A
> uz to slape. Pak jsem samozrejme znovu prelozil a nainstaloval system, takze
> [...]

	Poskozeni /dev me primo nenapadlo, ale tesi me, ze navrzeny postup by
vyresil i to ... ;-)

	Klasickym upgradem jsem myslel ten pomoci sysinstallu. Udelat upgrade
na -STABLE timto zpusobem asi nejde, pokud si nejprve neudelas
instalacni CD nebo nenajdes nekoho, kdo ho na siti ma. Ale vyresil by to
upgrade (vlastne downgrade) na -RELEASE a nasledny buildworld installworld.