poskozeni filesystemu s root

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Feb 4 07:19:47 CET 2003

Tak, moc vam vsem dekuju za rady, ktere mne navedly na misto, kde doslo k
tomu poskozeni dat na disku - nebylo to ani jadro (to mam v rootu dokonce
trikrat - kernel, kernel.old a kernel.GENERIC), ani init, ani rc...
Nebudu napinat - poskodily se soubory v /dev   - a jako na potvoru zrovna
ten muj nejpotrebnejsi device ad0s2a :-(((  Po nejakem zkouseni a
prekopirovavani vseho mozneho z dobreho disku na "spatny" (/bin /sbin /etc)
mne to potom doslo. takze stacilo vsechny device pomazat a udelat znovu. A
uz to slape. Pak jsem samozrejme znovu prelozil a nainstaloval system, takze
je snad vsechno v puvodnim stavu.

...co je to nebo jak se dela klasicky upgrade? Teda kdyz masina nefunguje,
abych mohl provest buildworld. Mam tam 4.7-STABLE a ten muzu upgradnout
jenom ze zdrojaku, ktere mam u sebe. Ten problem byl na stroji bez pripojeni
k inetu. Nicmene po pravde nevim, jak bych to upgradoval na masine, ktera k
inetu pripojena je, kdyz mi nejde nahodit. Jde nejak pri bootu z CD-RELEASE
rict, aby nainstaloval z inetu system STABLE?

Zbynek