fstab a start systemu

Vladimir Mencl mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Mon Feb 3 15:24:02 CET 2003

On Mon, 3 Feb 2003, adam wrote:

> To mel asi Vlada namysli (tj. rozebrani systemu a pripojeni tveho disku na
> jiny PC)

Mel jsem to na mysli obracene - coz je technicky jednodussi, a o
identitu systemu nejde, takze v konecnem dusledku to vychazi na stejno.

Nabootuje se odjinud (z jineho disku), tedy se system bude ridit jinymi
pravidly a poskytne pripadne neomezeny pristup k datum na puvodnim
disku.

O tom, v jake skatuli a na jakem CPU to pobezi nejde.

Vlada

> Tady toho moc neni, napada mne  zasifrovani filesystemu (je ve verzi 5.0 ale
> exporimentalne a bohuzel jen pro non-root partici).

Opet, pokud to maji byt data, ke kterym se system dostane bez nutnosti
dalsiho klice, dostane se k nim i ten kdo bude cist disk.

Muselo by se jednat o sifrovani uzivatelskych dat klicem ulozenym nekde
jinde - nebo alespon chranenym nejakym kusem informace, ktery by
uzivatele nejak poskytovali pri prihlaseni.

Diskuse se ale zacina ponekud paranoicky zvrhavat.....

V.