fstab a start systemu

adam adam.gargulak at i.cz
Mon Feb 3 14:58:51 CET 2003

On Mon, Feb 03, 2003 at 02:50:51PM +0100, Zbyněk Burget wrote:
> Jak nabootovat odjinud?
> Nepredpokladam, ze by nekdo rozebiral stroj, vytahoval HDD apod., aby se mi
> dostal k datum. Spis mi jde o to, aby pri nejake drobne zrade nekdo nemohl
> ponicit system.

To mel asi Vlada namysli (tj. rozebrani systemu a pripojeni tveho disku na
jiny PC)

> ...ale kdyz uz jsme u toho - co vsechno by bylo potreba pro zabezpeceni
> systemu s fyzickym pristupem?

Tady toho moc neni, napada mne  zasifrovani filesystemu (je ve verzi 5.0 ale
exporimentalne a bohuzel jen pro non-root partici).

Pak samozrejme specilani super secure systemy ktere se pri pokusu o
rozebrani samy znici (ale to asi nechces)

Nejlepsi opravdu bude kdyz server zamknes do racku.

					Adam