Fw: pouzivate ceske mirrory?

Zbynek Burget zburget at miastudio.cz
Thu Jan 30 08:41:49 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Cejka Rudolf" <cejkar at fit.vutbr.cz>
To: <users-l at freebsd.cz>
Sent: Wednesday, January 29, 2003 4:01 PM
Subject: Re: pouzivate ceske mirrory?

> Az tak moc ne. Kdyz je konektivita v poradku, ftp.cz.FreeBSD.org byva
nekdy
> i prvni verejny public mirror, ktery ma data na sobe ;-) ftp.FreeBSD.org
> neni nicim vic nez ftp.cz.FreeBSD.org.

Jak to? Stejne (podle IP adresy i podle obsahu) jsou ftp.cz.FreeBSD.org a
ftp.FreeBSD.cz, ale ne ftp.FreeBSD.org. .org se taky prece chova jinak.

Ale vsichni tady mluvite o CVSup, s cimz nemam nejmensi zkusenosti. Jsem
schopny to nejak pouzivat, kdyz stroj s FreeBSD nemam pripojeny na i-net? V
praci mam na stanici jenom Win2k. Server sice bezi pod FreeBSD, ale je tam
nejaka prastara pochybna instalace (ktera prozatim na funkci fileserveru a
printserveru staci). Na tom CVSup rozbehnute neni (chystame se to cele
prestavet, ale na to zatim neni cas a nic nas k tomu momentalne netalci).
Byl bych schopny aktualizace stahovat pres CVSup i za techto podminek? O
sluzbe CVSup jsem slysel prvne az v tehle konferenci (cetl jsem o tom sice
uz driv v Hanbooku,
ale nejak jsem nedocenil vyznam <:-|   ).

Zbynek