porty II

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Jan 16 17:50:36 CET 2003

portupgrade -NFPRv jmenoportu jsem psal pouze proto, ze jsem predpokladal,
ze kdyz se mu nepovede stahnout vsechno potrebne, tak mi to nahlasi. To se
ovsem nestalo. Stahnout je nemuse, protoze ta masina neni pripojena na
internet :-) Stahovat musim vsechno v praci a prevezt domu...

portupgrade -NPRv jmenoportu si balik opravdu samo najde v
/usr/ports/packages/All/ a najde si tam taky vsechny, ktere potrebuje (pokud
je tam samozrejme rucne umistim). Prekvapilo me jenom, ze nainstaluje i
balik, ke kteremu nema vse potrebne...

Zbynek