uh oh

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Jan 8 21:53:44 CET 2003

Dan Lukes wrote (2003/01/08):
> Ja reportoval chybu ve if_vlan - v te casti spolecneho kodu, ktery
> pouzivaji vsechny karty s hardwarovou VLAN podporou - a ano, zminil
> jsem se, ze jsem ja problem resil na pocitaci, kde byla 'em' karta.

O tomhle zase nevim nic ja. Ahaaaa, uz to vidim, kern/46405?

> napriklad tu, ze kdyz se rozhodl neopravit spolecny kod, tak nestaci
> opravit jen jeden ovladac - musi opravit vsechny, kterych se to dotyka.

A odkud beres jistotu, ze tve reseni je skutecne spravne? Opravdu
pozitivne vis, ze nefunguje ani zadny jiny ovladac? V if_vlan.c se
treba pise, ze "some devices support VLAN tag insertion and extraction
in firmware", a registry rx deskriptoru ruznych karet se mi zdaji byt
dostatecne odlisne, aby extrakce cisla VLAN mohla byt skutecne zavisla
na karte, takze ja bych si tak jisty nebyl a nejdriv bych se to snazil
prokonzultovat s ostatnimi autory tech zbyvajicich ovladacu.

Problem s VLANami v if_em.c byl nezavisle hlasen dvakrat:

kern/45907:
   2. 12.: Ohlaseni
  21. 12.: Prirazeni Prafullovi Malonem
  23. 12.: Oprava v -currentu a uzavreni PR
   3.  1.: Oprava ve -stable

kern/46028:
   6. 12.: Ohlaseni
   6.  1.: Posilam info Deuskarovi, ze kern/46028 duplikuje kern/45907
           a muze ho tedy uzavrit take
   7.  1.: PR je uzavreno