4.7-STABLE vs OpenOffice1.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Dec 29 12:40:47 CET 2002

P Sedo wrote:
> vyhladal som si vhodny stroj, nahodil 4.7R +X bez WM, instalacia OO a
> ficalo to
> instalacia 4.7R, upgrade na 4.7S nahodenie OO a chyba je na svete
> instalacia 4.7R, OO, upgrade 4.7S, preinstalovanie OO a chyba na svete.
> V tomto pripade mi vsak instalator ohlasil, ze nemoze registrovat
> kniznicu libxcr641fi.so  Kniznica tam sice bola, ale ako keby sa mu tym
> upgr. nieco keflo...
>
> Mate niekto taketo skusenosti?

	S timhle konkretne ne, obecne ale plati, ze ne vzdy jsou prelozene
binarni verze programu bez nebezpeci prenositelne mezi ruznymi verzemi
FreeBSD (a 4.7R je jina verze, nez 4.7S) - ano, vetsinou to funguje,
pravdepodobnost je tim vetsi, cim blizsi si ty ruzne verze jsou,
pravdepodobnost je tim mensi, cim vic specialnich a nestandardizovanych
funkci kod pouziva, ale v kazdem pripade, jde pouze o pravdepodobnost,
nikoli o jistotu.

	Pravdepodobne bude nutne se odpichnout od onoho jedineho chyboveho
hlaseni - a zjistit proc vlastne nemuze byt zminena knihovna
zaregistrovana (pripadne, co to vubec znamena "zaregistrovat knihovnu")
- z toho se patrne odvine poznani, v cem je problem a jeho odstraneni by
mohlo (ale nemuselo) znamenat, ze OO zase pobezi tak, jak je u nej zvykem.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz