4.7-STABLE vs OpenOffice1.0

P Sedo pese27 at mysun.com
Fri Dec 27 23:07:43 CET 2002

Dobry den

mam takyto do diskusie.

Po upgrade na 4.7-STABLE z 4.7-RELEASE mi podivuhodne mrzol OO 1.0
Instalacia OO bola z binariek (stiahnute z openoffice stranky) a upgrade
som robil std. cez cvs.
Upgrade bez straty kyticky merge dopadol fajne, ale OO za zacalo chovat
divne. Vsetky casti OO isli vcelku ok az na writer, ktory sa ani
nestihol nastartovat a ohlasil unrecoverable error (z konzoly som sa
dozvedel ze signal 6, teda SIGABRT)

Postup bol nasledovny:
vyhladal som si vhodny stroj, nahodil 4.7R +X bez WM, instalacia OO a
ficalo to
instalacia 4.7R, upgrade na 4.7S nahodenie OO a chyba je na svete
instalacia 4.7R, OO, upgrade 4.7S, preinstalovanie OO a chyba na svete.
V tomto pripade mi vsak instalator ohlasil, ze nemoze registrovat
kniznicu libxcr641fi.so  Kniznica tam sice bola, ale ako keby sa mu tym
upgr. nieco keflo...

Mate niekto taketo skusenosti?