problem s S3-Virge grafikou v nove MSI desce

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sun Dec 22 17:28:52 CET 2002

	Ahoj, koupil jsem novou desku/procesor/pamet (MSI MS-6566E,
Celeron 1.7GHz, 256 DDR RAM). Pouzivam stejny systemovy disk z
puvodniho kompu a kdyz spustim mozillu (v1.1) a otevru neco, kde je
vic obrazku (100% to funguje na nejake mrtg strance), komp mi totalne
ZAMRZNE (prestane i pingat). Chova se to takhle jen v Xech. Na konzoli
bezelo nekolik paralelnich prekladu kernelu bez problemu.

	system je 4.7-RC2, XFree 4.2.1

	Mam starou S3 Virge DX/GX grafiku na PCI, ktera mi ale staci.
Pujcil jsem si ted pro test NVidia AGP a problem zmizel. Kazdopadne to
nechci resit novou kartou, kdyz nevim, jestli to neni nekde jinde. S
pujcenou NVidiou jsem mel v Xech nekolik hodin spustene ve smycce asi
4 paralelni preklady kernelu, dale preklady mozilly a mplayeru a navic
2x spusteny film v mplayeru - bez problemu. Evidentne to souvisi s tou
grafikou, ale nechapu jak. Ted ten komp asi 1.5 dne bezi bez
spustenych Xu, s tou starou S3, routuje mi notase a vsechno je taky
ok.

	Kdyz jsem misto binarky mozilly vytvoril skript, kde je truss
na orig. binarku, tak vypis trussu skoncil driv, nez doslo k
zobrazovani i uvodni startovaci stranky (nevim proc), se kterou navic
problem neni.

	S3 grafika jede na preruseni 12, s nicim se nemlati. A zkousel
jsem i jiny preruseni, bez uspechu.

	Nevim, jak to mam resit krome porizeni jine grafiky. Nemate
nekdo lepsi napad?

	diky moc, h.

--
Jan Pechanec <jp.at.devnull.cz>