Cestina

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Tue Dec 17 15:27:01 CET 2002

Vladimir Mencl, MK, susSED (2002-12-17 15:11 +0100):

> Muzes se k tomu souboru trochu bliz vyjadrit?

Tenhle soubor tusim nekdy vytvari treba xf86cfg a vzdycky, kdyz jsem na nej
narazil, obsahoval jen zduplikovane informace o klavesnici z XF86Configu.
Ovsem, jak se zda, ma tenhle soubor vyssi prioritu nez XF86Config - na tom
jsem se uz nekolikrat zasekl pri zprovoznovani cestiny. Pokud ten soubor
neexistuje, uplatni se informace z XF86Configu a vsechno je v pohode, takze ho
proste mazu.

Pred nedavnem jsem na to upozornoval Rudu Cejku, takze se to urcite casem
objevi i v navodu na www.FreeBSD.cz.

Martin