Cestina

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Tue Dec 17 15:11:49 CET 2002

On Tue, 17 Dec 2002, Dan Lukes wrote:

> 	K tomu bych dodal, ze v X verze 4 je jeste dalsi moznost:
>
>  >     Klicem je soubor /usr/X11R6/lib/X11/xkb/X0-config.keyboard

Muzes se k tomu souboru trochu bliz vyjadrit?

Nikde ho tam nevidim - a ted me nenapada, jak (pokud jde o preklep)
zjistit jeho spravne jmeno, ani jaky ma byt jeho format (pokud o preklep
nejde).

Na svem pocitaci s FreeBSD 4.?4? jsem cestinu jeste nejak rozchodil, ale
na notebooku, co ted pouzivam (smim se v teto konferenci priznat k
Redhat Linux 7.3) s XFree86 4.2 se mi to nejak nedari.

Zkousel jsem do XF86Config-4 davat do sekce InputDevice (keyboard) radku

        Option      "XkbLayout"	"cz_qwerty"

ale byla prakticky ignorovana (nenasel jsem na vystupu serveru nic co by
mi poradilo). Cesky nakonec pisu pres XTerm s translations.

Co to je za soubor ten X0-config.keyboard? Jak ma vypadat?

diky

Vlada

>       Necht je vám tato informace k užitku a žlutoučký kůn necht dál
> pěje  své dábelské ódy.

Me zatim nejak nepeje....