Jadro a Dummynet

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Tue Dec 10 09:42:30 CET 2002

Roman Neuhauser (2002-12-09 20:50 +0100):

> # pentium.konference at seznam.cz / 2002-12-07 08:58:55 +0100:
>
>     v tom adresari uz jsi, ne?

>     tohle je stary zpusob kompilace kernelu, a rucni instalace, ktera
>     navic neinstaluje moduly, takze by sis mohl pekne zavarit, pokud
>     nejake pouzivas, a ignoruje skutecnost, ze /kernel ma nastaveny schg
>     flag, takze by to ani nefungovalo.
>
>     podporovany zpusob:
>
>         # cd /usr/src
>         # make buildkernel KERNCONF=GATE
>         # make installkernel KERNCONF=GATE
>         # shutdown -r now

Je treba poznamenat, ze tohle nebude fungovat, pokud by mel nainstalovane jen
zdrojaky jadra. Kazdopadne je ale vhodne misto "cp kernel /kernel" pouzit
"make install".

Ale to je vsechno uz davno dobre popsane:

http://www.freebsd.cz/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/kernelconfig-building.html

Pro pouziti dummynetu je v konfiguraci jadra nezbytna zrejme jen volba:

options DUMMYNET

Martin