dummynet/queue

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 27 22:38:34 CET 2002

	Vazeni, kdyby se nasel mezi pritomnymi nekdo, kdo ma nastudovano jak
funguji queue v ramci dummynetu a nedelalo by mu prilis potiz to sem v
kratkosti popsat, potesilo by me to. Funkce "pipe" mi jasna je, man ipfw
a dummynet jsem cetl, Princip RED take zhruba chapu (prinejmensim v
rozsahu jak to popisuje RFC2309), ale celkove mi tyto dokumenty
neprinesly dostatecne celkove osviceni o tom jak se presne konfigurace
pouzivajici queue napise a co presne pak bude delat. A na cteni ip_fw.c
nejsem psychicky pripraven. Troufam si doufat, ze treba je nekdo jiny,
kdo to ma skvele nastudovano a/nebo to povazuje za trivialne jasne.
Stacilo by formou nejednodussiho prikladu konfigurace s krakym popisem
jak se toky dat jdouci pres takovou konfiguraci budou chovat, pripadne
odkaz na nejakou stranku s takovym popisem (na cestine rozhodne netrvam).

	Diky

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz