Sendmail - smart cfg

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Fri Nov 22 19:50:39 CET 2002

> 	Rikas, ze masina, ktera se ma takto inteligentne chovat neni klientska
> stanice, ale server. Ten ma preci IP pripojeni od nejakeho konkretniho

OK. Podrobneji:

mam lokalni sit, ktera je vetsinu casu bez pripojeni k siti.  Toto spojeni
se navazuje pouze v urcitych intervalech a server, ktery toto pripojeni
zajisti se proste pripoji na prvniho ISP, ktery nema obsazeny modem.
Behem offline provozu tento server sbira veskerou postu. Vse se behem
napojeni do internetu flushuje. Nekteri z ISP maji relaye na cerne
listine, takze relay pres ne (jak navrhujes) neni vhodny. Jako vhodnejsi
se mi zda posilat to pres brany freemail sluzeb.

K tomu pak tedy potrebuji routovat dle From:.

> je ve "from" (jelikoz tato adresa je zcela neduveryhodna, tak je velice
> neobvykle na jeji hodnote stavet jakkoliv chovani cehokoliv).

Jde o lokalni net, kde se polozce From da verit (je to cele pod IPSEC i
SSL SMTP).

-g-