Sendmail - smart cfg

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Fri Nov 22 17:21:33 CET 2002

# galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz / 2002-11-21 22:24:08 +0100:
> Situace: Diky @seznam.cz, ktery porusuje platne RFC jsem si musel zalozit
> nove postovni ucty. Protoze vetsina ceskych PPP je blacklistovana, musim
> poustet postu pres smart (Def S-class/sendmail).

    ok.

> Nemuzu pouzit hub od ISP, protoze nevim kam se mi masina naloguje,

    nerozumim.

> a proto musim nejak poslat postu pres SMTP brany inkriminovanych
> freeweb-u.

> A problem je tento: lze nejak (rozumej rozumne) nastavit, aby posta od
> uzivatele XYZ at b1.cz sla pres smart (treba) smtp.b1.cz? Idealni by bylo
> pokud by se smtp.b1.cz dalo provazat s XYZ at b1.cz nejakou db3 tabulkou.
>
> Existuje nejake configure&&make reseni?
>
> PS: Masina o niz hovorim je pochopitelne server, ktery sbira postu z
> lokalni site. Nejde o klienta, kde by se to pro kazdy ucet dalo naklikat
> primo v mailovacim programu.

    sam jsem se po nejakem reseni tohoto problemu pred asi rokem shanel,
    ale vsechny odpovedi byly zaporne. zdalo by se, ze neni cesta, jak
    routovat postu podle odesilatele, ale neni tomu tak. :)

    Postfix umi routovat postu podle odesilatele (sender_based_routing v
    main.cf). Vic nevim, pac uz to nepotrebuju, a nepouzivam.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html