Instalace portu

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Nov 20 10:54:35 CET 2002

Aha, takze omlouvam se,
ve firme uz nejakou dobu pouzivame FreeBSD, ale je tam stara verze 4.2. Na
upgrade zatim nemame odvahu - jsou tam prece jenom data, i kdyz zalohovana,
ale v pripade padu systemu by to asi prijemne nebylo. Vsechno nam funguje
dobre, takze proc do toho rypat, ze!  ...ale az si to nekde jinde
odrkousime, tak to asi spachame. Nicmene, abych se dostal k tomu, co jsem
chtel napsat - je tam nainstalovana spousta veci a v seznamu baliku nejsou.
A byly to veci stahnute z kolekce portu na freebsd.org. Ted s FreeBSD
experimentuju doma, jelikoz bych chtel pokud mozno utect od Microsoftu, a to
co nejdal. Zatim jsem instaloval jenom baliky a pochvaloval si, jak je to
dobra vec a predpokladal jsem, ze se preklad bude chovat stejne, jako na tom
starem BSD. Proto, nez neco zacnu prekladat, jsem se chtel zeptat, jak na
to.

Takze se omlouvam za zbytecny dotaz ;-)

Zbynek