WindowManagery

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Wed Nov 20 10:31:44 CET 2002

vice at retigo.cz (2002-11-20 10:06 +0100):

> Jo - zkousel jsem ruzne, ale vzdy jsem se rychle a rad vratil k
> WindowMakeru. Uz nemuzu
> zit bez docku ;-).
>
> Ma jen jedinou nectnost - okno nema svisly ram - a mam-li pres sebe vice
> xtermu (v cerne :-),
> je neprehledne, kde jeden konci a druhy (treti...) zacina. Nevite nahodou
> nekdo co s tim ?

Take ho pouzivam a mam podobny problem. :-)

Trochu se mi na nem opticky nelibi, ze konfiguraci uklada do ~/GNUstep (a
vubec, ze je zalozeny na GNUstep) a ne nekam do ~/.* - nejde to nejak zmenit?

Kdyz uz mluvite o docku - kde se to vlastne konfiguruje? Nejak jsem to
nenasel.

Bohuzel mi pripada, ze vyvoj WindowMakeru se, snad krome skinu nebo jak se to
tam jmenuje, moc viditelne nehybe. Nebo jen spatne koukam?

Nekteri mi jeste minimalistictejsi pratele pouzivaji pwm - pry umi veci jako
slucovani vice oken do jednoho ramu (s vice napisy), coz se muze hodit treba u
xtermu.

Martin