WindowManagery

vice at retigo.cz vice at retigo.cz
Wed Nov 20 10:06:50 CET 2002

> Osobne pouzivam WindowMaker (aj pod FreeBSD, aj pod roznymi Linux
> distribuciami), je maly, rychly, dost dobre konfigurovatelny,
> spolahlivo fungujuci.

> otis

> --
> Juraj Lutter
> http://wilbury.sk/
> bgpd eats bugs for breakfast.

Jo - zkousel jsem ruzne, ale vzdy jsem se rychle a rad vratil k
WindowMakeru. Uz nemuzu
zit bez docku ;-).

Ma jen jedinou nectnost - okno nema svisly ram - a mam-li pres sebe vice
xtermu (v cerne :-),
je neprehledne, kde jeden konci a druhy (treti...) zacina. Nevite nahodou
nekdo co s tim ?
Viktor Cervinka