Jak spustit Instalovane moduly ?

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Mon Nov 18 18:29:44 CET 2002

# cejkar at fit.vutbr.cz / 2002-11-18 17:52:59 +0100:

> Kdyz nainstaluju nejaky balik a chci o nem ziskat predstavu, jaka
> je k nemu dokumentace a co vsechno jde u neho spustit, zadam prikaz
> pkg_info -L <nazev_baliku>. Ten nazev baliku je potreba znat presne,
> takze nejlepe bud nejprve dejte cd /var/db/pkg a pak
> pkg_info -L pismeno<Tab>pismeno<Tab>..., tj. lze s vyhodou vyuzit
> doplnovani nazvu v shellu, nebo bez prikazu cd proste napiste
> pkg_info -L /var/db/pkg/<nazev_baliku> a opet lze vyuzivat vyhod
> doplnovani nazvu v shellu. Uvidite seznam souboru, ktery byl
> v ramci baliku nainstalovan.

    v zsh neni treba znat nazev baliku presne:

    roman at freepuppy ~ 1003:0 > pkg_info -L z^I
    zip-2.3     zsh-4.0.4

    (IOW: pkg_info je na dlouhem seznamu programu, pro ktere ma zsh
    context-sensitive doplnovani)

    ale ja na vypisovani (protoze pkg_* utility nepouzivam...) mam tento
    prikaz:

    roman at freepuppy ~ 1004:0 > grep -v ^@ /var/db/pkg/<port>/+CONTENTS

    je to o hodne delsi, ale uz mi tak ty prsty funguji. :)

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html