loader.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 13 19:23:12 CET 2002

Cejka Rudolf wrote, On 11/13/02 12:20:

> Je to skoro totez - vetsinou se rozdil nepozna, ale obcas ano (nevim
> proc, ale mel jsem treba problemy s if_nge.ko, kdy prvni kldload skoncil
> s nejakou chybou linkeru a druhy kldload uz prochazel - tak jsem modul
> zakompiloval primo do jadra a je pokoj).

	K tomu bych doplnil jen tolik, ze loadable moduly jsou, v nekterych
poripadech, vhodne prave na jednoduche a snadne zkouseni toho, jaky
ovladac (pokud nejaky) vlastne je ochoten dane zarizeni obsluhovat.

	Jen je potreba poukazat na to, ze neni uplne totez, jestli je modul
nahran jeste pred bootem (v ramci loader.conf), nebo jestli je nahran
pomoci kldload az po startu systemu. V mnoha pripadech to je totez, ale
nekterych pripadech ta druha varianta zarizeni nebude obsluhovat.

------

	Jeste mala OT poznamka - zasilani dopisu do konference v alternativnim
text a soucasne HTML formatu me pripada jako zbytecne zvetsovani zprav,
ktere ja (a snad nejen ja) pak musime tahat domu modemem. Pritom je
vetsinou HTML formatovani pro podstatu a srozumitenost sdeleni naprosto
zbytecne. Tak, ze bychom sem to HTML, neni-li to naprosto bezpodminecne
nutne, tak nejak neposilali ...
	Ostatne, pravidla sitove etikety rikaji, ze neni-li domluveno jinak,
pak do konference patri pouze plain-text zpravy .

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz