MySQL

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Mon Nov 11 22:40:59 CET 2002

On Mon, 11 Nov 2002, Dan Lukes wrote:

> 1.	Overit, ze vsechny tabulky ve vsech databazich jsou "v poradku"
> (napriklad prikaz REPAIR TABLE).
>
> 2.	Zapnout si logovani vsech SQL pripaku a zjistit, ktery z nich
> konkretne to dela a podle toho postupovat dal.
>
> 	1 a 2 neni nutne delat v uvedenem poradi.

Mozna bude lepsi:

1) zvysit pocet FD na proces
2) snizit timeout na tcp u mysql
3) vymazat mysql a pouzit pgsql
4) prejit na jiny operacni system

Pricinou muze byt i jdk, ktery mozna nezavira proudy do mysql. Muj osobni
nazor je, ze mit na freebsd cokoliv s JAVA je neprilis vhodne, tj.
absolutne nevhodne.

Rozhodne bych proto overil, zda se finalizuji objekty co jdou do mysql
(napr. restartem tomcatu, zda se to pak samo sebere a zase to chvili
bezi).

-g-