MySQL

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 11 17:58:13 CET 2002

Liquid wrote:

> Zdar lidi.
>
> Moc Vas prosim o pomoc. Je to akutni.
>
> Mam MySQl a zacalo mi plnit systemovej log timhle:
>
> mysqld[531]: warning: can't get client address: Bad file descriptor
>
> Muzete mi pomoct cim to je a jak to odstranit. Normalni projekty na webu
> mi s tim fungujou a obevi se to az se z projektu v JAVA beziciho na
> Tomcatserveru zacne dotazovat MySQL.

1.	Overit, ze vsechny tabulky ve vsech databazich jsou "v poradku"
(napriklad prikaz REPAIR TABLE).

2.	Zapnout si logovani vsech SQL pripaku a zjistit, ktery z nich
konkretne to dela a podle toho postupovat dal.

	1 a 2 neni nutne delat v uvedenem poradi.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz