PD

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Nov 7 14:02:25 CET 2002

Zbyněk Burget wrote (2002/11/07):
> chip1: <Intel 82371AB Power management controller>

To je prosim pekne Power management :-)
Jak jsem psal - atapci0, ale uz to nehledejte
(ale jinak by mohlo stacit dmesg | grep ata).

> Jeste se zeptam - co je verze "CURRENT"? Je to momentalne vyvijena verze
> nebo uz beta nove nebo tak neco?

CURRENT je stale vyvijena verze. Jen jednou za cas se rozdeli a jedna
vetev pokracuje v current a ze druhe se udela stable. Ted se ta chvile
blizi - ted je (5.0)-CURRENT se skoro-feature-freeze a bude 6.0-CURRENT
a 5.x-STABLE, no a 4.x-STABLE zacne pomalu odeznivat.
Za cosi jako beta bych povazoval teprve x.0-RELEASE :-)

Zkuste

http://www.freebsd.cz/doc/en_US.ISO8859-1/books/faq/introduction.html#CURRENT

a dalsi v blizkem okoli.