PD

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Nov 7 13:49:06 CET 2002

Omlouvam se, hledal jsem jeste jednou a nasel jsem nasledujici:

chip1: <Intel 82371AB Power management controller>

To bude asi ono, ze?

...ale ja tam zkusim nainstalovat tu 4.7 a uvidime, co to bude umet...

Jeste se zeptam - co je verze "CURRENT"? Je to momentalne vyvijena verze
nebo uz beta nove nebo tak neco?

Zbynek Burget