standardni adresare pro includy a knihovny

Martin Dvorak mdvorak at ninell.cz
Tue Oct 22 20:47:30 CEST 2002

Podle manualu ke GCC (1) by to mohlo jit pres promenne prostredi
(LIBRARY_PATH atd.), ale nejak mi to nezafungovalo. Mozna jsem nekde
udelal chybu, anebo ve FreeBSD 4.7 neni gcc nakonfigurovan jako nativni
kompiler, at to znamena cokoliv. Budu dal zkouset...

-md-

(1) http://gcc.gnu.org/onlinedocs/gcc-2.95.3/gcc_2.html#SEC44)