Bezpecnostni patche bez prekladace a CVS?

Ivan Dolezal ivan.dolezal at vsb.cz
Tue Oct 22 00:03:39 CEST 2002

Diky za uprimnost. Protoze me FreeBSD stejne zaujalo a mozna jej pouziji
v praci na nejakem vetsim a silnejsim webovem ci proxy serveru, rozdelim
svou otazku. Zapomente nyni na predchozi konkretni pripad, chci se
snadno a rychle poucit:

Dan Lukes wrote:

>     Kratka odpoved - ano, s tim, ze CVS nepotrebujete - od opravy chyb
> mate prave ty patche. Pokud pouzijete CVS a pockate, az se patch objevi
> ve stromu, tak uz patche nepotrebujete.

Prominte, ale tuhle odpoved jsem nepochopil. Vyhodnoti moje instalace,
co je potreba opravit a opravi to? Lze se obejit bez prekladace i v
pripadech jako FreeBSD-SA-02%3A39.libkvm.asc , kde Sec Advisory vyzaduje
make depend && make && make install ?

>     Holograficky shell je chrootnuty v rootu nove instalovaneho disku -
> takze muzete rovnou mazat tam.

To se mi prave jaksi nedari: kdyz se pokousim vylistovat /mnt, ktere mi
podle mount'u mountuje partition a, nic nevidim.

Jinak diky za myslenku FreeDOSu! Bude sice asi potreba delsi vyzkum, ale...

S pozdravem,

Ivan Dolezal