nonexistent.vbs :-)

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Oct 14 16:42:28 CEST 2002

Roman Neuhauser wrote (2002/10/14):
>     btw nezaregistroval jsem, ze by mutt 1.4 byl nachylny na automaticke
>     spousteni .vbs apod. souboru. a muzu rict, ze jsem zatim nedostal

Obcas musim spustit i Outlook.

>     jediny virus, ktery by se nepribalil jako normalni MIME attachment.

Ale lze snadno takovy dopis nekomu poslat explicitne.

>     z tehle kontroly se v klidu muzete odstranit, zadna zaplava
>     (benignich) emailu vas neceka.

To je globalni nastaveni pro vsechny, takze nemuzu :-)

>     jo, a jeste dotaz: jak jsou windows schopne ublizit si konfiguracnim
>     souborem? ja nestiham zirat, jak rozbity software lze vyprodukovat.

Pry nejake neopatchovane cosi spatne rozpoznava hranice priloh a nekde
na webu ma byt seznam asi 24 pripon, ktere MicroSoft doporucuje hlidat.
Vic nevim, neb tuto problematiku sleduji jini.

>     mimochodem, prudit jsem prave prestal. v manualu muttu jsem totiz
>     zrovna postrehl ~l pattern. slava!

No a muzeme se vratit k tematu konference - a to "~l pattern" je zase
co za hruzu???