nonexistent.vbs :-)

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Mon Oct 14 15:57:28 CEST 2002

# cejkar at fit.vutbr.cz / 2002-10-14 14:39:01 +0200:
> Dik, ale koukam, ze jsem si vubec nepomohl. Chtel jsem napsat "vbs" zmenit
> na neco, co neni "ade|adp|bas|bat|chm|cmd|com|cpl|crt|dll|exe|hlp|hta\
>   |inf|ini|ins|isp|jse?|lib|lnk|mdb|mde|msc|msi|msp|mst|ocx|pcd|pif|reg\
>   |scr|sct|shb|shs|sys|url|vb|vbe|vbs|vxd|wsc|wsf|wsh" :-)

    vam poslat email je celkem dobrodruzstvi :)

    btw nezaregistroval jsem, ze by mutt 1.4 byl nachylny na automaticke
    spousteni .vbs apod. souboru. a muzu rict, ze jsem zatim nedostal
    jediny virus, ktery by se nepribalil jako normalni MIME attachment.
    z tehle kontroly se v klidu muzete odstranit, zadna zaplava
    (benignich) emailu vas neceka.

    jo, a jeste dotaz: jak jsou windows schopne ublizit si konfiguracnim
    souborem? ja nestiham zirat, jak rozbity software lze vyprodukovat.

> Proc vlastne ten dodatek se simulovanym uuencode?

    pruda pro outlookare. pubertalni, ze? ale docela se bavim, par lidi
    mi poradilo kam se mam projit, kam si mam co strcit atd, proste
    zabava. :)

    mimochodem, prudit jsem prave prestal. v manualu muttu jsem totiz
    zrovna postrehl ~l pattern. slava!

--
If you cc me or take the list(s) out completely I'll most likely
ignore your message.