nefunguje mi ethernet

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Tue Aug 13 08:27:30 CEST 2002

> Date: Tue, 13 Aug 2002 07:39:38 +0200 (CEST)
> To: <users-l at freebsd.cz>
> Subject: nefunguje mi ethernet
> From: Jakub Klečka <j.klecka at email.cz>

> Poradte mi prosim, co mam zadat pri instalaci FreeBSD, kdyz na me
> vyplivne obrazovku o conflictech. Hlavne bych potreboval polozku
> Network, je jich tam asi 6 a ja nevim jakou bych vybral(vybiral jsem
> tusim polozku NE 1000, NE 2000...).

    vsechen hardware v te uvodni obrazovce jsou ISA karty. takze pokud
    nemate zadny takovy hw, muzete v klidu odebrat vsechno co
    nepotrebujete (ja vzdycky nechavam IDE,FDC,klavesnici... jeste neco
    tam bylo).
    PCI karty si FreeBSD nadetekuje sama.

> V Handbooku jsem si vsiml, ze v sekci Installing v Post-Installing
> configuration se pri definovani sitoveho pristupu objevuje polozka
> Ethernet adapter(nebo tak nejak), ktera se mi nezobrazuje.

    pravdepodobne proto, ze nemate zadnou "funkcni".

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!